Friday, October 26, 2012

Bila ianya bermula?

Bila ianya bermula? iaitu bila mulanya saya berkecimpung dalam dunia Shaklee ini? Jawapannya ialah bila mahu mencuba sesuatu yang dikatakan berkesan dalam membantu memperbanyakkan susu badan..memandangkan saya adalah mama yang fully breastfeed anaknya yang sekarang ini baru masuk 9 bulan...Sekali sekala bila datang fasa susu badan merudum, segala macam usaha dilakukan untuk menambahkan kembali hasilnya...tambahkan jadual pam, amalkan segala macam petua...di samping tak putus-putus berdoa agar rezeki anak dimurahkan...kalo boleh nak menyusukan dia sehingga dia umur 2 tahun...InsyaAllah... Berusaha selagi mampu kan...baca testimoni-testimoni kengkawan yang juga fully breastfeed dan yang telah mencuba vitamin- vitamin Shaklee ni, didapati hasil agak memberangsangkan, timbul rasa di hati nak mencuba jugak..makanya saya bermula dengan pek trial yang diambil selama sebulan...walaupun hanya sebulan, ianya menampakkan kesan yang efektif...makanya sekarang saya terus mengambil full pack vitamin-vitamin yang bertujuan untuk kesihatan menyeluruh di samping membantu memperbanyakkan hasil susu badan..bukan setakat banyak, tapi terus jd pekat...alhamdulillah...dek kerana itu juga, saya terus menjadi ahli untuk memastikan pengambilan vitamin-vitamin ini berterusan...tak rugi melabur demi kesihatan diri sendiri.

No comments:

Post a Comment